Communiqué de presse de l’ERC. Trois rendez-vous ce week-end pour la défense de la démocratie et de la liberté

Depuis plus de trois mois, l'état espagnol force sa «justice» à maintenir en prison ou en exil les élus du peuple catalan qui n'ont commis aucun autre délit  que celui d'exprimer leurs convictions politiques; Des centaines d'élus locaux ou et de militants sont également poursuivis pour leurs convictions et menacés de prison.

Face à cette attaque de caractère franquiste contre la démocratie et la liberté d'expression, Esquerra Republicana de Catalunya appelle à participer aux différents événements organisés ce week-end en Catalogne Nord: le samedi 10 février à 10 heures a El Voló, à l'occasion de l’hommage au président Companys,  fusillé par le régime franquiste en 1940; aussi au regroupement pour la liberté des prisonniers politiques catalans, convoqué devant le  Castillet à Perpinyà (15h), le même jour, samedi 10 février; ERC soutient également l'acte convoqué per l'Assemblea Nacional Catalana, le dimanche 11 (12h à Bulaternera), pour la libération des prisonniers politiques.

Esquerra Republicana de Catalunya Nord
Perpinyà, le 7 févier 2018

------------------------------------

Tres actes a Catalunya Nord en defensa de la democràcia i la llibertat

Fa més de tres mesos que l’estat espanyol obliga la seva «justícia» a tenir engarjolats o exiliats elegits del poble català només per les seves conviccions polítiques; centenars d’elegits i militants són perseguits també per les seves conviccions i amenaçats de presó.

Davant aquest atac a la democràcia i a la llibertat d'expressió, de caire franquista, ERC crida a participar a diferents actes convocats aquest cap de setmana a Catalunya Nord: el dissabte 10 de febrer a les 10h al Voló, a l’acte commemoratiu del president Companys afusellat pels franquistes al 1940; també al reagrupament per la llibertat del presos polítics catalans convocat al Castellet de Perpinyà a les 15h del mateix dia 10; igualment ERC dona suport a la cita de la territorial de l’Assemblea Nacional Catalana, el dia 11 (a partir de les 10h a Bulaternera) per l’alliberament dels presos polítics.

Esquerra Republicana de Catalunya Nord
Perpinyà, el 7 de febrer del 2018